10 juni 2017

For a Great Friend!

Goedemorgen!

Vandaag heb ik voor jullie weer een echt 'Watercolor' kaartje, en niet zomaar eentje, eentje die ik qua kleuren heb overgenomen van de Stampin' Up! kleurenkaart. Ik zag deze kleuren samen en was op slag verliefd! Ik besloot deze te combineren aan de hand van Aqua Painters zodat ik de randen een beetje kon blenden met elkaar.

De kleurencombinatie komt voort uit één van de nieuwe In Colors, Powder Pink. Aan de hand van deze kleur zijn de overige kleuren op toegepast.  De gebruikte kleuren zijn dus als volgt: Powder Pink, Night of Navy, Soft Sky en So Saffron.

De tekst op deze kaart komt van de set 'Lovely Inside & Out', en de plusjes van 'Oh So Eclectic' kon ik niet ongebruikt laten liggen. Ik heb geprobeerd met de Enamel Glitter Dots, de kleuren van de dotjes op de juiste onderliggende kleur te  bevestigen.


Nu kan het zijn dat je heel nieuwsgierig bent geworden naar de kleurenkaart, en deze staat daarom ook hieronder vermeldt. De bovenste kleur van elk horizontaal rijtje, is één van de vijf nieuwe In Colors van 2017 -2019. Mocht je deze kleuren willen kopen, of misschien net in je bezit hebben, op deze manier kan je ze dus combineren met de rest van de kleuren die in al in het kleuren assortiment van Stampin' Up! zitten.
Druk op het plaatje om het bijbehorende PDF bestand te openen
Druk op het plaatje om het bijbehorende PDF bestand te openen.
Gebruikte items:

Veel plezier met combineren :)
Ik ga hier aan de slag met het huis aan kant maken, ik vier vanavond mijn verjaardag voor familie en vrienden. Ik wens jullie ook een goed weekend toe !
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: