8 juni 2017

Nieuwe In Colors 2017 - 2019

Goedemiddag!

Voor mijn 'Catalogus Launch Party' had ik vijf kaartjes gemaakt die geheel in het teken stonden van de nieuwe In Colors van Stampin' Up!. Stampin' Up! heeft vier kleuren families in het assortiment namelijk de Neutrals, Brights, Regals en de Subtles. Daarnaast bestaat er ook nog de In Colors die na twee jaar worden vervangen. Momenteel hebben we de In Colors 2016-2018 en nu is daarbij gekomen de In Colors 2017-2019.


Onderstaand schema zijn de nieuwe kleuren voor de komende twee jaar!


Berry Burst

Fresh Fig

Lemon Lime Twist

Powder Pink

Tranquil Tide
Zien jullie ook dat één kaartje anders is dan de rest? Ik ben heel benieuwd of jullie het zien, dus laat het eventueel maar weten in de comments haha.

De kaartjes zijn allemaal gedaan aan de hand van 'Aqua Painters' om zo het achtergrond effect te krijgen. Met 'Oh So Eclectic' heb ik de bloemen en de plusjes gestempeld, en om het af te werken zitten er nog 'Wink of Stella Clear' spetters op. :)

Gebruikte items: 


Hebben jullie al een favoriete nieuwe kleur?
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor deze kleuren...en leuke versiersels. De ene is inderdaad anders want er zitten geen zwarte kruisjes op gestempeld en de teksten verschillen ook maar dat zal het niet zijn.
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal goed Ellen, ik zag het zelfs pas op het moment toen ik het artikel aan t klaar zetten was, LOL

      Verwijderen
  2. Wat een fantastische kaarten, de kleuren komen geweldig uit zo. Ze lijken iets zachter door de watercolor? Heel mooi vind ik ze. En ja, op de ene geen plusjes. Viel mij gelijk op omdat je eerder hebt geschreven dat je de plusjes zo leuk vindt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, door het mengen met water worden de kleuren inderdaad wat zachter, maar niet minder mooi toch? Haha! OOPS! Heb ik mijn eigen nu zelf verraden....

      Verwijderen